תנו לילדים לטפס על הקירות

0
1621
תנו לילדים לטפס על הקירות
קרדיט לתמונה: iqid.co.il

מתקני טיפוס לילדים לשימוש פנימי וחיצוני על ידי IQID הוא מגרש משחקים לילדים מן המניין, שבזכותו ילדיכם ישקיע יותר זמן על ציוד ספורט ומשחק, ולא על מחשב או הסמארטפון. 

מתקני ספורט לילדים לשימוש פנים וחוץ מצויד במספר רב של אלמנטים המאפשרים להשתמש בכל קבוצות השרירים של הילד במהלך המשחק והשיעורים. בערכה המלאה: סורגי קיר, רשת גלדיאטור, ידית, סלעים לטיפוס עם אחיזה, חשבונייה, מגלשה עם ירידה ופלטפורמה נוחה. התינוק שלך יהיה חזק יותר ובריא יותר מבחינה פיזית – הוא יקבל את הפעילות הגופנית הנחוצה, ישלוט בסולם השוודי, קיר טיפוס, מסגרת טיפוס ועוד ויהיה מודע לכוחו וליכולותיו. מתקני ספורט לילדים פותר מספר עצום של בעיות בגידול הילד והתפתחותו הגופנית. 

הילד מנהל אורח חיים פעיל, הוא זז הרבה וכל פעם בוחן את האפשרויות שלו. הוא לומד להתגבר על קשיים ופחדים. מגרש משחקים לילדים לבית ולחוץ מעניק לילדים את האפשרות להתחרות זה בזה, וכל התחרויות הללו נערכות בצורה מהנה. לא צריך להכריח את הילד להשתמש במתחם הספורט והמשחק “האלפיניסטי” או במתחם הספורט והמשחק של “אקרובט”, הוא עצמו ישאף לשחק ולעבוד עליו. אחת הבעיות הגדולות ביותר כיום היא אורח החיים הישבני של ילדים ותעסוקה מלאה של הורים, שחייבים לבלות את רוב זמנם בעבודה. להורים, למעשה, אין בכלל זמן לשחק עם ילדיהם באוויר הצח, להתנדנד על נדנדה, לקחת אותם לפארק או למגרש משחקים. מגרש משחקים לילדים הוא הזדמנות לבלות עם ילדכם בהנאה ובתועלת, לאחר שקיבלתם מגרש משחקים מן המניין הביתה. הילד ישמח להשתלט על מתחם מתקני ספורט לילדים. בטיפוס במעלה הסולם, הוא יעסה ללא הרף את כפות הרגליים, המהווה מניעה של רגליים שטוחות ופלטפוס, משפר את תיאום התנועות ומסנכרן את עבודת ההמיספרה המוחית. תלוי על הכידון, הילד יחזק את שרירי הידיים, חגורת הכתפיים, החזה, הגב והבטן. 

פעילויות במתחם הספורט והמשחק יעזרו למנוע בעיות בהתפתחות עמוד השדרה והכפיפות של ילדכם. ניתן להפוך מתחם ספורט ומשחק לפעוטות לבית משחקים על ידי הנחת שטיח התעמלות IQID בתחתיתו וכיסויו בשמיכה מעל. הערה! יש לתחזק מתקני ספורט לילדים ויש צורך בזהירות מסוימת: להאריך את חיי השירות, לטפל בעץ אחת לשנה (באביב) באמצעות חומר חיטוי או צבע. סדקים קלים – מכסים במרק. אם לאחר גשם, חול או אדמה אשר מלכלכים את המתחם, יש צורך לנגב את מקומות הזיהום, לנקות את המבנה. טיפול כזה יאפשר לכם לשמור על המתחם במצב טוב במשך שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here