להתחיל לעסוק ביוגה

0
3230

אם אתם חושבים להתחיל לעסוק ביוגה, בין אם בביתכם או עם כיתה, תצטרכו לקחת בחשבון כמה דברים פשוטים על מנת להתחיל במהירות להינות מיתרונותיה של היוגה.

בהתחלה, יש להתחיל לעסוק ביוגה בעזרת למידה פשוטה של מה השפעותיה של היוגה. מה כוונתה של היוגה? יוגה ידועה בעיקר כחלק מהדת האינדית, יוגה מחזיקה בהיסטוריה עתיקה והיא אחת מצורות המשמעת העתיקות הנמצאות כיום. הרעיון העיקרי הוא הנשימה המעורבת והתנוחות אשר יספקו לכם את הרוגע שהנכם זקוקים לו על מנת להפוך יציבים ועל מנת להיכנס לקו המחשבה הנכון שלו אתם זקוקים על מנת להירגע באופן עמוק.

התחלת יוגה תעבור גם דרך שלבים רבים ביוגה עצמה. ישנם שמונה שלבים ליוגה וישנם מדריכים לחיים מלאים עם כל המשתמע בדבר. תמצאו מורל ואתיקה- דברים ההכרחיים לאדם בריא ויביאו אתכם צעד אחד קדימה לעבר הצד הרוחני של הטבע.

ישנם ארבעה מדריכים עיקריים לשלבים ההכרחיים לשינוי אישיות ויצירת מודעות של הכוח הפנימי בנו. תהיו גם מסוגלים לשלוט בגופכם ותקבלו את היכולת לנוע אל עבר חלק שתיים בלשבים אשר קשורים ישירות למוח, רגש ומחשבות עמוקות. החלק הראשון מבין ארבעת השלבים לכך ידועים כ – yama, niyama, asana, pranayama. החלקים השניים הם pratyahara, dharana, dhyana, samadhi – כל אחד מהם מתקשר לשלב במודעות העצמית.

התחלת יוגה או כל סוג של יוגה יתנו לכם יכולות החלמה והתאוששות ויתרונות מנטליים ופיסיים לגוף ולראש. היתרונות הפיסיים יתנו לכם יכולת לנוע סביב טוב יותר וגמישות גבוהה יותר. תהפכו חזקים, רגועים יותר ובעלי שרירים גדולים יותר. היתרונות המנטליים הם היפטרות מלחץ, הפיכת גופינו יותר מודע לעצמו, הרגעת הגוף והראש, ריכוז יותר גבוה ונתינת התחלה חדשה לגוף על ידיד שחרור המתח והכאב.

התחלת יוגה היא הצעד הראשון על מנת לעזור לך במסע אל עבר מקומות עמוקים של היוגה.
רוב אלה העוסקים ביוגה רק שנים אחדות יאמרו וודאי שהם רק מתחילים היות ויוגה קשה ומאתגרת מאוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here