לשפר את התקשורת

0
1042
hand-man-holding-vintage-clock-1-1-1024x809

אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את ההתנהלות היומיומית בכל ארגון ובכל חברה היא לשפר את התקשורת הבינאישית שמתנהלת בין העובדים ללבין ההנהלה. ככל שהמסרים שעוברים ברורים יותר ומועברים במדויק, כך אפשר להימנע מאי הבנות ומקצרים בתקשורת. הצלחה של ארגון כרוכה באופן הדוק לתקשורת בין העובדים להנהלה וללקוחות החברה, ולכן על מנת לשפר את התנהלות הארגון כולו חשוב להשקיע בסדנאות ובקורסים לעובדים אשר מיועדים לשיפור התקשורת הבינאישית, וההישגים ידברו בעד עצמם. היום כבר ידוע שככל שמוסיפים תכנים לתרבות הארגונית בנושאים שונים שקשורים למיומנויות רכות כמו תקשורת בינאישית ולא רק לנושאים מקצועיים, תשפרו את ההצלחה ותגיעו למיצוי הפוטנציאל של הארגון כולו. משום כך, מרכז גישות בע"מ מציע לכם להשקיע בעובדים באופן קבוע באמצעות סדנאות וקורסים לעובדים, אשר יעניקו להם ערך מוסף, וישפרו את המוטיבציה ואת הכישורים המקצועיים שלהם.

הכשרת עובדים בעולם המודרני

כל עובד שמתקבל לעבודה, מתקבל על סמך הידע המקצועי שלו ועל סמך היכולת שלו ללמוד כדי להתאים לארגון, לעיתים נתקל גם בנושאים שמחייבים ממנו להתמודד עם אתגרים שלא נכללו בהכשרתו, בלימודיו או בחפיפה שעבר כשהתחיל לעבוד בארגון. אתגרים כמו התמודדות עם לקוחות קשים או כועסים, ספקים שיש לנהל עימם משא ומתן, עמידה ביעדים ותקשורת בין אישית בארגון ומחוצה לו, לעיתים מורכבים להתמודדות ללא ההכשרה המתאימה. לכן, בשנים האחרונות יותר ויותר מנהלים בארגונים וחברות בוחרים להשקיע ולהזמין הדרכת עובדים בעבור הצוות והסגל הפועל בארגון. הדרכת העובדים למעשה תתמקד בנושא מסוים ותעניק כלים להתמודדות עם אתגרים הקשורים בו. כך למשל, סדנא אשר תתמקד במצוינות במתן שירות תעניק את הכלים להתמודדות עם לקוחות שאינם מרוצים, תסייע להם לשפר את התקשורת הבין אישית ועוד.

מתאימים את עצמנו לצרכים שלכם

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים, חברות וארגונים החלו לעבוד מהבית חלק מהשבוע בעקבות משברים כאלה ואחרים, ובדיוק כפי שניתן לעבוד מהבית אפשר גם ללמוד. על מנת להקל על העובדים ולהימנע מנסיעות מיותרות ועמידה בפקקים, פעמים רבות ארגונים וחברות בוחרים לבצע הכשרות עובדים, כמו גם קורסים בזום. מרכז גישות בע"מ מציע קורסים בזום לכל ארגון שרוצה לשמור על היתרונות התחרותיים שלו באמצעות פיתוח עובדים ומנהלים וניצול מיטבי של הזמן. לייעוץ מקצועי ופרטים נוספים חייגו למספר 08-9395400.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here