צועדים אל עבר חיים בריאים

0
2760
צועדים אל עבר חיים בריאים

עולם הכושר הגופני והרגלי התזונה מביא אתו שלל עצות, טיפים שונים ורעיונות חדשים עבור חיים בריאים יותר שלא תמיד מתיישבים עם המציאות. השאיפה לחיים בריאים מקיפה את רוב בני האדם וקיימת נטייה להתנסות בסוגים שונים ורבים של ספורט, מזון, תוספים ומשקאות מסוגים שונים. בסופו של דבר המטרה היא להפוך לבריאים יותר אך יש לקחת בחשבון שלעיתים מדובר על עצות שעלולות להזיק לכם.

אז כיצד נדע מה מומלץ לעשות וממה להימנע? האמת שלא תמיד זה פשוט כל כך אך ניתן בהחלט להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום שייסעו לכם להתרחק מצרות.

אז מה מומלץ לעשות (או לא לעשות)

בכל יום מופיעים פרסומים אודות מוצר בריאותי חדש שמתיימר לפתור לכם את כל בעיות הבריאות, להפוך אתכם לחטובים ובלתי מנוצחים. כל מוצר כזה יש לבחון בחשדנות ומספיק לעלעל ברשימת ההבטחות שלו ולהבין שמשהו כאן לא הגיוני. ראשית אין באמת מוצר שיכול להפוך אתכם לבריאים וחטובים בין לילה. מצד שני ניתן לבחון את המוצר דרך כמה פרמטרים:

  • אם מדובר על מוצר חדש לחלוטין כדאי לבחון אם הוא בכלל באישור של גורם מוסמך כל שהוא. אם יש אישור של משרד הבריאות אז המצב הוא יחסית בטוח.
  • עיון ברשימת המרכיבים של מוצר יכול ללמד רבות אודותיו. אם אין לכם מושג מה כתוב על האריזה המקורית אז יתכן שגם ליצרן אין מושג מה כתוב עליה. בכל מקרה יש לנקוט בזהירות מרבית.
  • אל תאמינו לעדויות מצולמות של אנשים שעשו שימוש במוצר. בדרך כלל מדובר על אנשים שקיבלו תשלום בעבור הצילום ובכל אופן סרטונים אלו הם לא אמינים במיוחד.
  • בכל מקרה, אל תסמכו על מוצר זה או אחר שיבצע בעבור גופכם את העבודה. יש לשלב בשגרת החיים פעילויות ספורטיביות שונות כמו הליכה, ריצה, שחיה או כל דבר אחר שעושה לכם טוב.

לאכול בריא ולשתות הרבה

זוהי אולי קלישאה אך בסופו של דבר מה שיעזור לכם לשמור על חיי בריאות ושלווה הם מזון בריא ונוזלים על פי הנדרש. מעבר לזה כדאי גם לקרוא ספרים, ללכת להצגות ולהעשיר את העולם שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here