למה לעולם לא תצליח להיכנס לכושר, לרזות ולפתח את הגוף שעליו חלמת?

0
2797

היום אני רוצה לעסוק בסוגיה שאולי לא מעסיקה רבים מן הקוראים אך אני בטוח שלה השפעה מכרעת על התוצאות שאליהם הגעתם או לא הגעתם טרם קריאת המאמר הנוכחי.

לפני שאני אגע בנושא שלשמו התכנסנו כאן היום אני רוצה להבהיר משהו שאולי לחלק המקוראים לא ברור.

מטרתו של המגזין הוא לאפשר לך להוציא מעצמך את הטוב ביותר שבך. הדרך לעשות את זה, בראייה שלי, היא קודם כל דרך עבודה מנטלית שמגובה בעבודה פיזית נכונה, מסודרת ומבוקרת לעיתים קרובות.

במגזין תמצא את כל אותם עקרונות יסוד, שיטות עבודה וטיפים כדי שיעזרו לך למצוא את הדרך המתאימה שתביא אותך אל עבר מה שלו אתה מחייל: לרזות, להיכנס לכושר, לפתח גוף או סתם להרגיש טוב עם עצמך.

כשהחלטתי לפתוח את המגזין הבנתי שחסר לנו משהו בארץ. יש כל כך הרבה אתרים שמראים לך כיצד לבצע תרגילים, חלקם מוסיפים קטעי וידאו מושקעים, חלקם מלמדים אותך מה לאכול, מציגים תפריטים ושלל עצות טובות ונפלאות אבל אף אחד לא עצר לרגע לשאול: "מה לעזאזל כל זה קשור אלי"?

אף אחד לא עצר לברר ולשאול איך אמור האדם הממוצע שמבקש להתחיל לחיות חיים בריאים יותר להתמודד עם זרם המידע הבלתי פוסק, איך הוא אמור לבחור לעצמו את מה שמתאים לו, ובכלל איך הוא בעצמו יודע מה טוב עבורו? מאמר זה מנסה לעשות סדר בבלגן.

כולנו שונים אך כולנו שווים. שווים בכך שאם נדע להבין מה הגוף שלנו צריך רק נזכה בטוב ושונים בכך שיש כל כך הרבה דרכים להגיע לאותה מטרה טובה.

אני מכיר את עצמי. אני יודע באילו ענפי ספורט עלי להתאמן, אני יודע איפה אני מוציא הכי הרבה מרץ ואני יודע איפה אני מקבל את סיפוק הרב ביותר.

אני צריך להזיע באימון, אני צריך להרגיש מותש כדי לדעת שהתאמנתי, כדי להיות מסופק מהתוצאה. לעומת זאת, ישנם אנשים שבשבילם פעילות ספורטיבית הינה הדרך שלהם להירגע, להתחבר לעצמם ולאגור כוחות להמשך.

אם אני אצטרך לעשות פילאטיס אני אשתגע ואם למישהו אחר תתנו לרוץ 7 ק"מ הוא ישתגע גם כן. כל אחד הוא מיוחד.

אולי השורות האחרונות נשמעו לכם כמובן מאליו אך חדשות לבקרים יוצאים 'מחקרי ענק' על כל נושא אפשרי ומגלים כל גילוי וסגולה אפשרית וזה גורם לנו לשכוח מה שכל כך ברור לנו והוא: מה נכון בשבילנו?

האם שאלת את עצמך, לרגע, איפה אתה הכי נהנה? מה נכון בשבילך? השאלות הפשוטות הללו הפכו למסובכות מתמיד כשיש כל כך הרבה רעשי רקע מסביב.

עצרו לרגע, תשאלו את עצמכם, מה נכון? מה טוב?

שאלות קטנות יוצרות שינוי גדול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here