איך לבחור מכון כושר בהרצליה?

0
109
קרדיט: Pixabay

העיר התוססת הרצליה נחשבת לעיר צעירה ברוחה כשרבים מתושביה מקפידים לשמור על כושר ובריאות. הדרך להיכנס לכושר ולשמור על אורח חיים בריא היא למצוא לעצמנו מכון כושר בהרצליה שנוכל להתמיד בו לאורך זמן ושנהנה לאורך הדרך. בכתבה זו צירפנו 10 טיפים לבחירת המכון המושלם עבורנו.

10 טיפים לבחירת מכון כושר בהרצליה

  1. מיקום

רצוי לוודא כי המיקום של המכון נמצא באזור המגורים או ליד העבודה. הסיכוי להגיע למכון אשר מרוחק מכל מקום הוא קטן ונוחות היא מילת המפתח. הסיכוי להתמיד לאורך זמן במכון שקל להגיע אליו, שנמצא בדרך הביתה מהעבודה או בקרבה, גדול יותר.

  1. ציוד

כדאי לבדוק כי הציוד במכון הכושר יכול לענות על היעדים והמטרות האישיות. יש מי שמחפשים אימוני משקולות ויש מי שאוהבים אירובי ומכשירים. לכן, חשוב מאד להסתכל על הציוד, להבין מהן אפשרויות האימון במקום ולראות כי יש את כל התנאים שיאפשרו להשיג את המטרות שמוגדרות מראש.

  1. צוות

ישנה חשיבות רבה לצוות של מכון הכושר. רבים יכולים להרגיש מתוסכלים מחדרי הכושר בהם הצוות נמצא אך לא ממש נוכח. כדאי מאד לבקר במכון, לראות מי הצוות ולהתרשם מה המדריכים השונים עושים כשאחרים מתאמנים והאם הם קשורים ונכונים לסייע ולענות על שאלות שונות.

  1. אווירה

מכון כושר בהרצליה צריך להציע אווירה מהנה ושל כושר ובריאות. אי אפשר לשים בדיוק את האצבע על הדופק מבחינת מה יוצר את האווירה הנכונה אבל בביקור הראשוני במקום אפשר להרגיש מיד האם יהיה לנו כיף ונוח להתאמן במקום או לא. אין כמו האינטואיציה והתחושה האישית שלנו.

  1. מחיר

כדאי מאד לחשוב על מנוי מכון כושר רמת השרון כמשהו שאנחנו רוצים להמשיך איתו בטווח הארוך. לכן המחיר של המכון יכול להיות מהותי וצריך להתאים לתקציב החודשי בלי להרגיש לא בנוח. כמובן, במקרה של השוואת מחירים חשוב לבדוק לא רק את העלות אלא גם את המתקנים, שעות הפתיחה, הצוות והחוגים.

  1. שעות פעילות

שעות הפעילות של מכון הכושר משפיע על ההתמדה שלנו לאורך זמן. יש לבדוק מהן שעות פתיחה של המכון ואם חשוב לנו לבדוק את שעות החוגים ולוודא האם ישנן פעילויות גם בסוף השבוע או האם המכון רק פתוח ללא הדרכות. שעות הפעילות צריכות להתאים לסדר היום שלנו.

  1. ניקיון

בביקור שלנו אנחנו רוצים לוודא כי המכון נקי ונעים. יש להסתכל על הכניסה, המתקנים השונים וגם כמובן על חדרי השירותים והרחצה. היגיינה היא נושא שחשוב להקפיד עליו במקום בו אנשים רבים מזיעים וחולקים מתקנים.

  1. סגנונות אימון

חשוב מאד לבדוק אילו אימונים ניתן לבצע במכון. לאלו מאיתנו שמחפשים להרים משקולות חשוב לבדוק כי ישנם מספיק מתקנים ומרחב שמאפשר לבצע אימוני משקולות שונים ומגוונים. הדבר זהה גם לאלו שמחפשים פעילות אירובית וחוגי יוגה או פילאטיס.

  1. חוגים ופעילויות

חוגים יכולים למשוך אותנו להגביר את הקצב ולחזור לעתים קרובות יותר למכון. כשאנחנו מחפשים מכון כושר בהרצליה אחד הפרמטרים שעלינו להסתכל עליהם הוא החוגים שמוצעים במקום. כמו כן כדאי לראות האם ישנן פעילויות קהילה כששייכות עוזרת לרבים להמשיך להתאמן.

  1. FIT סטודיו

הדרך הטובה ביותר ליהנות מכושר ולהתמיד בו לאורך זמן היא להירשם ל-FIT סטודיו. כאן ישנם מתקנים ברמה גבוהה, צוות מקצועי שמכיר היטב את המתאמנים השונים ויודע ללוות כל מתאמן מבניית תוכנית אימונים ועד להגעה להישגים. זה הזמן ליצור קשר, לקבוע ביקור במקום ולהתחיל ליהנות מהדרך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here