משקה הספורט החדש של כוכב הכדורגל: כריסטיאנו רונאלדו

0
3915
צילום: יחצ

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף משיקה עם כוכב הכדורגל משקה ספורט לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי הסיבולת

 

צילום: יחצ

CR7 DRIVE – תומך בסגנון חיים פעיל

 

כוכב הכדורגל הבינלאומי, כריסטיאנו רונאלדו, פיתח יחד עם מומחים בתזונת ספורט מחברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משקה ספורט היפוטוני לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי סיבולת.

 

בימים אלה משיקה הרבלייף מוצר חדש ומתקדם בתזונת ספורט המשפר את ביצועי הסיבולת ושומר על מאזן נוזלים ומלחים תקין במהלך אימון אינטנסיבי. המוצר החדש נקרא : CR7 DRIVE  והוא  משקה היפוטוני מרענן בטעם אסאי,  התומך בסגנון חיים פעיל. הוא מיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו:  כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה וכו.

צילום: יחצ

המשקה מכיל פורמולה ייחודית המכילה אלקטרוליטים חיוניים, כגון: אשלגן, נתרן ומגנזיום, החשובים לפעילות תקינה של מערכת העצב-שריר ומונעים התכווצות שרירים בזמן המאמץ ואחריו. כמו כן, מכיל ויטמינים B12 ו-B1 התורמים למטבוליזם תקין ולתהליכי הפקת אנרגיה בגוף. בנוסף, מכיל תערובת קלה לעיכול של 4 סוגי פחמימות המספקות לגוף גלוקוז לאנרגיה מיידית ומתמשכת.

 

בין היתרונות הבולטים של המשקה החדש: משפר את ספיגת הנוזלים ומשיב לגוף מלחים שאבדו במהלך הפעילות, מכיל תערובת של 4 סוגי פחמימות המסייעת בשמירה על רמת האנרגיה, מכיל מגנזיום התורם להפחתת עייפות ומונע התכווצות שרירים ומסייע בניהול צריכת הקלוריות- פחות מ-100 קלוריות במנת הגשה.

מחקרים הוכיחו כי משקאות פחמימות-אלקטרוליטים תורמים לשמירה על רמת ביצועי הסיבולת במהלך

אימון סיבולת ממושך. שני הגורמים העיקריים לעייפות במהלך האימון הם דלדול מאגרי הפחמימות בגוף (גליקוגן) והתייבשות שגורמים לפגיעה בביצועים הספורטיביים. מהמחקרים עולה כי צריכת פחמימות המספקות גלוקוז מיד לאחר אימון בעצימות גבוהה עשויה לסייע בהתאוששות השרירים.

צילום: יחצ

הוראות שימוש:  לפני, לאחר ובמהלך פעילות סיבולת ממושכת (מעל שעה). מוסיפים 2 כפות מדידה ל-500 מ"ל מים ומערבבים היטב.

מחיר לצרכן: 106 ₪

 

 

טיפ  מכריסטיאנו רונאלדו :  "כדי לוודא שהגוף   מקבל את "הדלק "המתאים ומוכן לביצועים מיטביים, מומלץ להתחיל את היום בארוחת בוקר טובה,  בצהריים  לאכול:  בשר, דגים ופחמימות איכותיות. אבל הכי חשוב למי שמתאמן בצורה אינטנסיבית:  לצרוך  תוספי מזון ייעודים לאחר אימון מאומץ, אז מרגישים את ההבדל. לכן חשוב מאוד להתמקד בהתאוששות ולספק לגוף את מרכיבי התזונה הנכונים מיד אחרי אימונים ומשחקים".

צילום: יחצ

לדברי  כריסטיאנו רונאלדו: "אני רוצה לשתף את החוויות שלי מהשימוש במוצרי הרבלייף, במיוחד עם אנשים צעירים שרק מתחילים לעסוק בספורט.   אני משתמש במשקה ספורט CR7 DRIVE שפיתחתי יחד עם המומחים של הרבלייף במהלך המשחקים והאימונים שלי והתוצאות נפלאות:  אני מתאושש מהר יותר ומרגיש טוב יותר. כשאני לא, אני מרגיש עייף. אם אני לא מוסיף חומרים מזינים ומחזיר את מה שאיבדתי במהלך האימון, אני מרגיש שהגוף שלי לא מתפקד באותה יעילות".

 

 

 

צילום: יחצ

ניתן לרכישה דרך אתר הרבלייף (אצל המפיצים).

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here