ברכות לאלופי הראלי הבינלאומי מהערבה התיכונה!

0
1802
צילום- אורי לבני

ניצחון ישראלי בראלי הבינלאומי "הלאס ראלי" Hellas Rally 2021

מקום ראשון לאחים ארז ואלון גיבורי ממושב צופר בערבה התיכונה

שנה לאחר שהעולם נעצר בגלל נגיף הקורונה, תחרויות הספורט מתחילות לחזור לחיים שלפני הסגרים והריחוק החברתי. 'הלאס ראלי' 2021, ביוון, הסתיים אמש בניצחון ישראלי לאחים ארז ואלון גיבורי, ממושב צופר בערבה התיכונה, שהגיעו למקום ראשון בקטגורית סייד ביי סייד, עם רכב 'מבריק', מחברת קאנל, תוצרת קנדה, בראלי הבינלאומי " "Hellas Rally 2021שהתקיים שבוע ימים ביוון, לאורך 2000 ק"מ במצטבר, בהשתתפות 200 אופנוענים ומתחרי רכבי 'סייד בי סייד' מאירופה. מישראל התחרו 12 אופנוענים ו-5 רכבי 'מבריק'.

האחים גיבורי שמאוד מאושרים מהניצחון במקום הראשון, מספרים מיוון, כי הגיעו לתחרות עם צוות של שני מכונאים מקצועיים וכי בכל יום גמעו מספר ק"מ שונה בהתאם להנחיות התחרות ובסך הכול 2000 ק"מ במצטבר.

עוד אומרים האחים גיבורי, כי נחשבו עד כה כחובבים וזו הפעם הראשונה שהם מתחרים בראלי בינלאומי. הם התחרו עם רכב בסיסי, ללא תוספות של אלפי יורו המסייעות להאצת המהירות, כמו המתחרים המקצוענים, המשתתפים בתחרויות אלו בעולם ולכן כל המתחרים היו בהלם כשהישראלים החובבנים ניצחו במקום הראשון.

האחים גיבורי מצופר, סיימו זה עתה את העונה החקלאית בערבה התיכונה והתפנו למרוץ הראלי ביוון. הם אומרים כי ישמחו לחזור ולהתחרות, במידה וימצא להם ספונסר כמו למתחרים האחרים מהעולם. "זהו פרסום עצום לספונסרים, התחרויות משודרות בכל רחבי העולם, אבל אנחנו חקלאים ולא נוכל לשאת בהוצאות הנדרשות להשתתפות במרוצים כאלו על בסיס קבוע, משכורות למכונאים, שדרוג כלי הרכב וכד'", הם אומרים ומקווים שיהיה מי שירצה לתמוך בהשתתפותם במרוצים הבאים.

צילום- אורי לבני
צילום- אורי לבני

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here