מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב וקבוצת התיירות אמסלם טורס, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי

0
800
קרדיט צילום: אור זיו

 קבוצת אמסלם טורס, תהיה חברת התיירות הרשמית של מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב, כחלק מפרויקט הדגל של המועדון "טסים עם כוכבים". בנוסף, הקבוצה תיקח חלק פעיל בפעילויות למען הקהילה בפרויקט MACCABI SPIRIT

 

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וקבוצת התיירות אמסלם טורס, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת ההסכם, קבוצת אמסלם טורס, תהיה חברת התיירות הרשמית של מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב כחלק מפרויקט הדגל של המועדון- "טסים עם כוכבים". בנוסף, הקבוצה תיקח חלק פעיל בפעילויות למען הקהילה במסגרת פרויקט  MACCABI SPIRIT

"טסים עם כוכבים", הוא פרויקט הדגל של המועדון, במסגרתו טסים אוהדי הקבוצה בחבילות תיירות מיוחדות למשחקי מכבי Playtika תל אביב. חבילות אלו כוללות טיסה עם השחקנים למשחקים במסגרת היורוליג, העברות למלון, למשחק ולשדה התעופה, וכמובן כרטיס כניסה למשחק.

בנוסף, במסגרת המהלך המשותף, עובדי קבוצת אמסלם טורס, יהנו מכרטיסים לחלק ממשחקי המועדון במהלך העונה, כחלק מראיה פנים ארגונית המקדמת את רווחתם של העובדים וכאות הערכה והוקרה על עבודתם המאומצת.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מציין "אנו גאים ונרגשים לקראת המהלך המשותף עם הקבוצה של המדינה. הבחירה לצאת לדרך עם מכבי הייתה טבעית מאחר והיא מתחברת היטב לערכי הקבוצה שלנו- מקצוענות, חתירה למצוינות והתמדה אינסופית. זו בהחלט גאווה גדולה להעניק שירות למועדון יוקרתי שכזה, המונה מאות אלפי חברים וכמובן, שאנו נעניק לכולם את השירות המקצועי בו אנו מצטיינים. הבשלת ההסכם מגיעה בעיתוי מדויק עבורנו, לקראת השקת פלטפורמה טכנולוגית ייחודית שפיתחנו אותה נחשוף בחודשים הקרובים".

עדלי מרכוס, מנכ"ל המועדון: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הוא מועדון ישראלי שורשי, עם משמעויות עמוקות. המועדון שלנו הוקם ב-1932, עוד לפני קום המדינה ודרכו שזורה בדרכה של המדינה שלנו. "אמסלם טורס" הינה ארגון שחולק את הערך הזה. אהבה למדינה, שורשיות וישראליות. אני נרגש לקראת החיבור איתם, רוצה להודות להם ובטוח שנצעד יחד להצלחות כאן בארץ, ובכל רחבי אירופה".

דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "מכבי Playtika תל אביב טסה בטיסות צ'רטר למשחקי היורוליג שלה, בהסכם מוצלח ופורה שיש לנו עם חברת "ישראייר". אנחנו שמחים מאוד לצרף את האוהדים הנאמנים שלנו לטיסות לחוויה בלתי נשכחת של "טסים עם כוכבים", שם הם פוגשים את השחקנים במסע למשחקי החוץ וכמובן במטוס עצמו, ועד לחוויה של צפייה במשחקי חוץ ברחבי אירופה. האוהדים יהנו מהטיפול המסור והמעולה של "אמסלם טורס" ומי יודע, אולי אפילו נארגן יחד את החבילות המיוחלות לפיינל פור".

אודות קבוצת אמסלם טורס

קבוצת אמסלם טורס, בבעלותם של יעקב ואליעזר אמסלם, היא קבוצת תיירות גלובלית המתמחה בתחום הנסיעות העסקיות והפרטיות והנה שחקנית דומיננטית ומובילה בענף. הקבוצה מונה חטיבות רבות בתחומי התיירות והעולמות המשלימים, לרבות ויזות ודרכונים, שילוח בינלאומי, השכרת רכב ועוד. אמסלם טורס, מפעילה במקביל אתר אינטרנט מוביל ומוקד חירום הפעיל ומספק שירות 24/7. לקבוצה חברות בנות כדוגמת מסעות, המטייל, אמסלם מדיקל, פאנטסתי, מוריס א. רפאל,  A-Cruiseועוד.

אמסלם טורס, מעסיקה למעלה מ- 550 עובדים והוקמה לראשונה בשנת 1983 בטבריה. נוסף לנוכחותה הדומיננטית בארץ עם סניפים בפריסה ארצית, היא מחזיקה סניפים במדינות מובילות בעולם: מערב  ארצות-הברית, מזרח          ארצות-הברית, סין, הונג קונג, הודו, מקסיקו בריטניה ותורכיה.

קרדיט צילום: אור זיו

אודות מכבי תל-אביב

מכבי תל אביב, צירוף מילים נרדף למילים כמו ניצחון, הישגיות והצלחה. בספורט הישראלי וגם ברחבי אירופה. המועדון הוקם כמחלקת כדורסל כחול-לבן עוד ב-1932. כחול-לבן כי אלה היו הצבעים, לפני שהצבע הצהוב אומץ בתחילת שנות הארבעים לאות הזדהות עם יהודי אירופה שנאלצו לענוד את הטלאי הצהוב על בגדיהם.

מכבי זכתה בחמש האליפויות הראשונות במדינת ישראל הצעירה והתבססה כמעט מראשיתה ככוח שעליו יש לגבור בדרך לכתר. קפיצת המדרגה הבאה הגיעה ב-1969, אז עו"ד צעיר בשם שמעון מזרחי מונה לתפקיד יושב הראש הזמני של מחלקת הכדורסל. גם הוא לא ידע אז שהזמני יהפוך למינוי הכי קבוע בספורט.

מכבי תל אביב זכתה באליפות אירופה 6 פעמים: 1977, 1981, 2001, 2004, 2005, 2014. הצהובים כחולים גם זכו ב-55 אליפויות מדינה, 45 גביעי מדינה, גביע בין יבשתי אחד ופעם אחת באליפות הליגה האדריאטית, מה שהופך את המועדון למעוטר ביותר בעולם. ללא ספק הכוח המניע את המועדון הוא בסיס האוהדים האדיר, שמגיע למקום מקום בו הקבוצה משחקת.

האולם בו מכבי משחקת הינו היכל מנורה מבטחים בשכונת יד אליהו בתל אביב, שנחשב לאימת הקבוצות באירופה. והוא "סולד-אאוט" בכל עונה ועונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here