תוכנית התזונה והכושר שתשנה את חייכם מקצה לקצה

0
3599
צילום קרן מזור

הכירו את רחלי כחלון – השם הרותח בעולם התזונה והכושר!

רחלי כחלון היא יועצת התזונה ששינתה חייהן של אלפי נשים ישראל.אז מי את ואיך הגעת לתחום הזה?

אני רחלי כחלון גדלתי במושב ליד נתב"ג וכל חיי הייתי ילדה מלאה, לא מרוצה מעצמי ומהגוף שלי, בעלת ביטחון עצמי נמון, הייתי חיה על ארוחה ביום, חושבת שצום זהו הפתרון, ורק עולה במשקל, הייתי נמנעת מהמון מאכלים בעצם שבדיעבד לא היה צורך בזה!

עם הזמן התחלתי להתעניין בעולם התזונה והכושר, חקרתי על העולם, קראתי מחקרים בינלאומיים, למדי בקורסים מעשירים מאוד חלקם באוניברסיטת תל אביב ובאקדמיית LBS, ויוכלה להגיד שמצאתי את הנוסחא המנצחת, הנוסחא המדוייקת לירידה בנמשקל, בהנאה, בחוכמה, לשנות את האורח חיים של הלקוחות שלי לאוחר חיים מאוזן! ובריא! אורח חיים שבו מותר לאכול ה כ ל! רק לא מהכל!

אז מה נקבל בתוכנית שלך?

דבר ראשון – מבטיחה שיהיה לנו הכי כיף בעולם! אנחנו נקבל תוכנית תזונה מפורטת על המון חלופות , התפריט הינו גמיש מאוד ואני זמינה תמיד 24/6 גם לשינויי היום יום של הלקוחות שלי, אירועים , מסעדות , חיי חברה, ועוד. אתן תקבלו את הליווי הכי צמוד שהכרתן ! את תקבלי בתחילת הדרך שאלון מפורט עם המון שאלות שלפיו אבנה לך את התוכנית תזונה המנצחת שלנו…!

כמובן שבמהלך הדרך נלמד להקנות לנו מערכת יחסית ביראה עם האוכל! ליווי אישי צמוד, הכי צמוד שהכרתן – עד למטרה ומעבר! יש לי המון לקוחות שעד היום גם שנה וחצי אחרי התהליך מדברות איתי על בסיס יומי! זה כבר סיפור אהבה שהתחיל מקצועי והפך לאישי! מבטיחה לכן שהגעתן לתחנה האחרונה שלכן בעולם התזונה והכושר !

אונליין זה לגמרי הדבר הבא , תוכלי לומר למה בחרת דווקא ליווי אונלין ולא פרונטלי ?

ברור ! לגמריי מסכימה איתך שזה הדבר הבא – לכן בחרתי בזה , אתן לך דוגמא כשהתחלתי בעולם הכושר, נפגשתי עם מאמן ותזונאי בצורה פרונטלית, יכולה להגיד שלא הפקתי רבע ממה שהייתי מפיקה אם הייתי מתאמנת אונליין, דבר ראשון המחיר, שילמתי על כל פגישה קרוב ל-200 שקלים, לא הייתה לי זמינות 24/7 אלא פעם בשבועיים שהייתי נפגשת איתו לטובת עדכונים של התקדמות, נסיעה של שעה הלוך חזור בפקקים, לא יכולתי להתייעץ על כלום והתהליך היה בעיקר שקילה וזהו, לא שאלתי שאלות ולא ניפצו לי אף מיתוס.

פה בתוכנית שלנו, הליווי הוא צמוד על בסיס יומי ושעתי זמינה לכל שינוי בין אם בתפריט ובין אם בתוכנית אימונים, זמינה לשינויי היום יום שלך, בין אם מסעדה עם חברים, משפחה, אירועים, חופשות וכו'. לגביי הפן האימוני – אני מכינה לך תוכנית עם הסבר מפורט שמשתנה כל הזמן, ככה שתוכלי לקבל את אותו האפקט ואפילו גדול יותר מאשר ממני אונליין שהאימונים שם מתסכמים ב2/3 בשבוע והמחירים? בשמיים.

אני מקבלת ביום יום מאות שאלות על עולם התזונה והכושר , המון אנשים עם רצון להצליח אבל אין להם מישהו שיוביל אותם יד ביד בדרך הקלה למטרה וליעד שלהם . אני אלווה אותך יד ביד עד למטרה שלך עם המון שבירת מיתוסים , אקנה לך המון כלים שאיתם תוכלי לצאת מהתהליך עם ידע לחיים. אם קראתם עד לפה כנראה שאתם מאמינים שאני התחנה האחרונה שלכם בתחום ושיד ביד נגיע למטרות וליעדים שלכם. גם אני מאמינה בזה !

עקבו אחריי

INSTAGRAM – @RACHELI_KACHLON

אתר רשמי -DRFITNESS.CO.IL

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here