סתיו מזור מעין יהב הזוכה במקום הראשון  באליפות ישראל שהתקיימה לראשונה בארץ ובעולם לאופנועי שטח גדולים-אדוונצ'ר

0
2921
קרדיט אלכס גילנסון

ברכות לסתיו מזור (35) מעין יהב, זוכה המקום הראשון באליפות ישראל לאופנועי אדוונצ'ר, שהתקיימה לראשונה בישראל.

מזור התחיל לרכב על אופנועים בגיל 16, כדי לממש את אהבתו לטיולים ולרכיבה, עד שלפני חמש שנים הפך את תחביבו לעסק והקים עם שותף, ענף חדש בישראל לתיירות אופנועים. החברה שהקים נושאת את השם 'טיולים עם אופנועי שטח גדולים בארץ הקודש', ממוקמת בערבה התיכונה ובפרדס-חנה ונותנת מענה למטיילים בכל רחבי הארץ: שומרון, גליל, גולן, רמת הנגב וכמובן הערבה התיכונה, הקרובה לליבו של מזור. קבוצות רוכבים מקצועיים מגיעות במיוחד מאמריקה ומאירופה, בכדי להשתתף בטיולים שמזור פיתח וכן תיירים הנמצאים בארץ ונחשפים לאפשרות הייחודית של רכיבת שטח בטיול אופנועים מאורגן. 

קרדיט אלכס גילנסון

לאחרונה הקימה התאחדות הספורט המוטורי בישראל ליגה לרוכבי אופנועי שטח גדולים לטיולים וקיימה את תחרות הרכיבה בקטגוריית שטח לראשונה בארץ ובעולם. התחרות לרכיבת שטח התקיימה במסלול רכיבה מסומן, הנמדד בזמן: "ספיישל טסטי באזור חצרים, המאופיין באדמה רכה, סיבובים רבים, שינויי גובה ותלוליות חדות שחייבים לקפוץ.

המקצים חולקו לארבעה קטגוריות: עד 400 סמ"ק (מנוע עם צילינדר אחד), מעל 400 סמ"ק (מנוע עם שני צילינדרים), עד 999 סמ"ק באורך מסלול זהה של 3.5 קילומטר ולמסלול המקצועי נוספו עוד 1.5 קילומטר. כל רוכב קיבל לוח זמני זינוק לחמישה מקצים, כשמזור בעל אופנוע בנפח של 990 סמ"ק, שמע על התחרות, החליט להתחרות וזכה במקום הראשון בקטגוריה עממית ועל המהירות זכה בכל הקטגוריות של המרוץ.

סתיו מזור חקלאי ובעל יחידות אירוח "כלמא במדבר" בעין יהב בערבה התיכונה, נשוי לנרי ולהם ארבעה ילדים (7, 5, 3 וחצי שנה), אומר בהומור מהול בהתרגשות: "זכיתי בגביע והמשמח ביותר בכך שהילדים שלי מאוד גאים ומרוצים. נהניתי מהאתגר ואני מתכוון להמשיך להתחרות גם בשנים הבאות, כל עוד אשתי תאשר לי את הזמן שהתחביב מצריך. מבחינתי האופנוע הוא כלי שבעזרתו אני מעודד אנשים ואת עצמי לתור את הארץ היפה שלנו".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here