כך נחזור לשגרה בריאה ומאוזנת אחרי החג

0
997
קרדיט צילום: יח"צ חו"ל

זהו, הם נגמרו. ימי החג. כל הטרחה, המשפחתולוגיה והחופש הארוך שנדמה שנמשך רצוף כמעט חודש – כל אלו נשארו מאחור.

אלא מה?! גם אם חשבנו, בטעות, שקלוריות בשבת וחג לא נספרות, וככה עיגלנו פינות של תזונה מאוזנת פחות, שתייה לא רציפה או הגזמה פראית של אלכוהול או סתם מיצים שהוגשו "על הדרך" באינספור ארוחות חג, פיקניקים, בילויים, נופשים ומה לא – הן נספרו ועוד איך, התבטאו ב 2 ק"ג עודפים (זו הסטטיסטיקה, לא אנחנו…) וקדימה – אנחנו פה עם כללי יסוד חשובים שיעזרו לכם לחזור לגזרה.

ומה עוד? חשוב לומר – שאם תכנסו לשגרה כבר עכשיו – הקילוגרמים שהתווספו מהר – גם ייעלמו מהר.
אז מה עושים? ד"ר סילבי פואניונק, מומחית לרפואה אסתטית ויועצת למותג ליראק פריז מעניקה טיפים לחזרה לשגרה:
● הכלל הראשון הוא כניסה או חזרה לשגרת אימונים מסודרת. תכנית של אימוני גמישות וכוח (פילאטיס, יוגה) בשילוב של לפחות 20 – 30 דקות ביום של פעילות אירובית כמו הליכה או אופניים (כן, גם הליכה נמרצת של חצי שעה ביום) – כבר יתנו בוסט רציני לחילוף החומרים שלכם ויעזרו לשריפת השומנים.
*כדאי להתייעץ במאמני כושר מוסמכים על מנת להתאים לכם את תכנית האימונים האידיאלית עבורכם.
● הכלל השני – מים. והרבה. שתייה של 2-3 ליטרים של מים ביום, תוך המנעות משתיית משקאות ממותקים ו/או מיצים (גם טבעיים), תמלא אתכם בתחושת שובע ותימנע נשנוש מיותר של קלוריות ריקות. שתיית מים מרובה הינה בעלת ערך גם עבור עור הפנים – שייראה זוהר ובריא, חיוני ורענן וגם עבור תפקודי הגוף – להרגיש פשוט טוב יותר במהלך היום – פחות עייפות, פחות כאבים והרבה יותר אנרגיה.
● הכלל השלישי ואחד החשובים- תזונה נכונה. להקפיד להזין את השרירים באוכל טרי, לא מעובד, הכולל איזון של חלבונים טובים, פחמימות וירקות, וכמובן – בעל רמה קלורית מתאימה לתכנית של חיטוב וחזרה לגזרה.
*מומלץ להיעזר בתזונאים מוסמכים על מנת לדבוק בתפריט המתאים לצרכים הגופניים שלכם ולמטרות הגופניות שלכם.
● הכלל הרביעי – על מנת לתמוך בתהליך החיטוב, כדאי להשתמש בתכשיר קוסמטי כמו קרם גוף מחטב וממצק אשר יתרום לצמצום ההיקפים, שריפת השומן באופן אקטיבי גם לאחר האימונים וכן למיצוק העור ולמראה מהודק וגזרה מחוטבת. על מנת לא לסרבל את התהליך ולהתמיד בקלות, מומלץ להשתמש בתכשיר ביתי שאינו מצריך מכשור רפואי מיוחד או הגעה לחדר טיפולים. השתמשו במוצרים שהוכחו קלינית והפכו את השימוש בדרמוקוסמטיקה לחלק משגרת טיפוח קבועה על מנת לשמר ולשפר תוצאות לאורך זמן ולהשגת תוצאה נראית לעין."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here