גלשני רוח – איך בוחרים היכן ללמוד גלישה

0
1982
גלשני רוח – איך בוחרים היכן ללמוד גלישה
קרדיט pexels

ישנם ענפי ספורט מסוימים, ספציפיים מאוד, בהם ישראל נחשבת לסוג של מעצמה לאורך שנים. בין אם זה מתבטא במדליות ובין אם זה מתבטא בדירוגים גבוהים של ספורטאים וספורטאיות באותם ענפים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך זו גלישת רוח. במשך השנים ספורטאים בענף גלשני רוח מישראל זכו במגוון מדליות ופרסים בתחרויות מובילות, כולל אליפויות עולם, אירופה, וכמובן גם באולימפיאדה. אלה הפכו את ישראל למעצמה בעלת שם עולמי בענף.

אחת ההוכחות הטובות לכך היא שלא מעט ישראלים בוחרים ללמוד גלישה על גלשני רוח. בדרך כלל, אחת הדרכים להוכיח הצלחה של ענף ספורט מסוים, היא לא רק דרך המדליות והפרסים שהוא גורף, אלא דרך כך שהוא מושך אליו צעירים וצעירות אשר רואים בספורטאים בענף מודל לחיקוי, ומעוניינים להיות כמוהם. בישראל קיימים מגוון מקומות שמציעים קורסים לגלישה, וכאמור לא מעט צעירים וצעירות נרשמים אליהם.

מדוע משתלם ללמוד גלישת רוח?

לפני שנסביר היכן ללמוד גלישה על גלשני רוח, נסביר בקצרה למה משתלם ללמוד גלישה בישראל. התשובה לכך מתחלקת לשניים.

ראשית, ישראל היא מדינת חוף קלאסית. היא נהנית מרצועת חוף מצפון לדרום, כידוע, פלוס רצועת חוף מרשימה בחלקה הדרומי של הארץ. זה אומר שיש הרבה מאוד חופים בהם ניתן לגלוש ולא מעט אנשי מקצוע שעוסקים בתחום, הן כמדריכים והן כגולשים בפני עצמם.

שנית, מאחר ומדובר בתחום מאוד מפותח ומצליח, אזי שאפשר למצוא לא רק הרבה מקומות שמציעים קורסים לגלישה, אלא גם חנויות שמציעות גלשנים איכותיים, ציוד וכל מה שנדרש בשביל להיות גולשים ברמה גבוהה. מי שמתחיל בתחום בגיל צעיר, יכול להתקדם ולהתפתח, עם השנים ליהנות ממעטפת רחבה שתעזור לו להגיע אל הרמות הגבוהות ביותר ולהצליח.

איך בוחרים היכן ללמוד?

מאחר וישנם מקומות שונים שמציעים לנו אפשרות ללמוד גלישה, אנחנו צריכים לדעת כיצד להבדיל בין המקומות השונים ולהחליט בסופו של דבר איפה נכון לנו ללמוד.

ראשית, נבחן מי הם המדריכים, המאמנים שעובדים במקום, איזה ניסיון מעשי עומד לרשותם, כמה שנים הם עוסקים בתחום, לא רק כמאמנים אלא כגולשים ובאיזו רמה הם נמצאים.

שנית, יש לבחון מה בדיוק המקום מציע לנו. בין אם זה מבחינת משך זמן הקורס, ימים ושעות, מבחינת ציוד, מסלולי לימוד (מתחילים, מתקדמים) וכל פרט אחר שיכול לעזור לנו להבין, עם מה בדיוק אנחנו נצא מהקורס כשנסיים אותו.

שלישית, עלינו לבדוק כמובן איפה הוא נערך, האם השיעורים מתקיימים אך ורק בחוף אחד או במספר חופים שונים, עד כמה המקום אטרקטיבי ומאתגר ללימודי גלישה.

לפני סיום, חשוב לזכור, אנחנו נבחר מקום ללמוד בו גם בהתאם למטרות שלנו. יש הבדל בין מי שרוצה ללמוד בשביל להיות ספורטאי מקצועי לבין מי שרוצה ללמוד בשביל תחביב, עניין, בגיל צעיר או מבוגר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here