לנהוג ברכב מושלם

0
741

דרך נהדרת ליהנות מ- נהיגה במסלול מרוצים זה באמצעות רכב מרוצים מושלם ואיכותי. לשם כך תוכלו לפנות אלינו וליהנות מרכב הקורבט סטינגריי החדשה. בשביל לעשות את הנסיעה ברכב באופן מושלם וכיפי ישנם מספר דגשים והם:

  • מהירות- בעת הנסיעה על הרכב אתם תיהנו ממהירות בלתי רגילה של האצה מטורפת מאפס למאה תוך 2.9 שניות אשר תדביק אתכם לכיסא ואשר דרכה תוכלו ליהנות מעוצמות בלתי רגילות של רכב מיוחד ומושלם.
  • תדרוך- איך שתגיעו אלינו הנהג המקצועי שלנו חן ילווה אתכם ויתדרך אתכם אודות הרכב ויסביר לכם מהם הכפתורים השונים, ייתן לכם קצת רקע על הרכב ועוד.
  • תמונות וזיכרון- תוכלו להצטלם עם הרכב ולעשות תמונות מרהיבות, וכן במהלך הנסיעה נתעד אותה עם מצלמת גו פרו איכותית.

לשם חווית נסיעה מושלמת תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס וליהנות מנסיעה חד פעמית ברכב יוקרתי ומהיר. הרכב שבו תזכו לנהוג הינו הקורבט סטינגריי החדשה אשר הינו אחד הרכבים החזקים ביותר בעולם וזאת משום שיש לרכב זה מנוע של כ 6200 סמ"ק, 500 כוח סוס, וכן האצה מאפס למאה של 2.9 שניות דבר אשר ישאיר אתכם פעורי פה, שכן לא כל יום זוכים לנהוג ברכב מושלם שכזה.

לרגש ולהפתיע בצורה מדהימה

אחת הדרכים המושלמות ביותר לתת מתנה חוויתית לגבר זה באמצעות מתנה אשר תרגש את הגבר ואשר תשאיר לו טעם של עוד וחשק לעשות זאת שוב, המתנה המדוברת היא כמובן נסיעה ברכב מרוצים מושלם אשר דרכו יוכל כל גבר מעל גיל 30 ליהנות מחוויית נהיגה של פעם בחיים תוך כך שהוא נוהג על הקורבט סטינגריי החדשה של חברת שברולט. הקורבט סטינגריי הינה בעלת נתונים מרשימים במיוחד, וכן תעניק עבור כל חובב נהיגה חוויית נהיגה יוצאת דופן. בנוסף אתם תזכו לנהוג במסלולים מרהיבים במיוחד וכן תוך נופים מושלמים.

לנהוג ברכב ייחודי

אחד מהרכבים הייחודיים ביותר שיש זהו הקורבט סטינגריי, אשר נחשב לאחד הרכבים החזקים ביותר בעולם וזאת בשל המנוע העוצמתי והקל שלו, העיצוב החדשני, וכן מהירות ההאצה מטורפת מאפס למאה, (תוך 2.9 שניות). בשביל ליהנות מחוויית נסיעה ייחודית ברכב זה תוכלו לפנות אלינו לאקזוטיק קארס בהנהלתו של חן שטבינסקי אשר הינו נהג מרוצים מיומן. אצלנו באקזוטיק נספק לכם חווית נסיעה של פעם בחיים תוך כך שתנהגו על רכב עוצמתי ומסוקס במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר

הטלפון שלנו: 054-5344430 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here