ככה בוחרים שיטת יוגה לתרגול

0
2547
ככה בוחרים שיטת יוגה לתרגול

להחליט להתחיל בתרגול יוגה זו בחירה נפלאה אשר מהווה בעבורכם שער כניסה לדרך חיים בריאה ומספקת יותר. במידה ואתם נמצאים בשלב זה, כנראה שכבר התחלתם בחיפוש בגוגל אחר השיטות השונות ואתם עדיין לא בטוחים איזו שיטה מתאימה לכם יותר. לפניכם כמה משיטות היוגה הפופולאריות וההבדלים ביניהן.

יוגה האטה

סגנון יוגה האטה מתרכז בבסיסה של היוגה. הסגנון ייחודי זה שם דגש על תנועות איטיות בשילוב עם נשימה נכונה, כאשר את התנועות מחזיקים למשך מספר נשימות. סגנון יוגה האטה מתאים בעיקר למתחילים בגלל שהתרגול של הסגנון נעשה בקצב איטי והדגש הוא על ביצוע של תנועה בצורה נכונה. במידה ואתם מעוניינים להתנסות בתרגולי יוגה בירושלים, מומלץ להתחיל מסגנון זה.

מה זה ויג'נאנה ?

בסוג זה של תרגולי יוגה מעניקים חשיבות רבה לצורת התנוחות. זכרו כי כאשר התנוחה מדויקת, היא איננה פוגעת בגוף ואף מטיבה עמו. הכמיהה של ויג'נאנה יוגה לדיוק בתנוחות מתבססת על עקרונות הסגנון ולא על המראה החיצוני של התנוחה. הדגש הוא על הדרך אל התנוחה ולא רק על התנוחה עצמה. עקרונות הויג'נאנה מזכירים לנו כמו סימנים כיצד לנוע ביוגה זו. העקרונות המנחים הינם, תודעה שקטה, הרפיית מאמץ, חיבור, השתרשות, התארכות, כוונה ונשימה.

יוגה ויניאסה

אנשים רבים נמשכים אל סגנון יוגה ויניאסה עקב האינטנסיביות והמעברים המהירים של הסגנון בין התנוחות השונות. למעשה, מדובר בסגנון דינמי אשר משלב בין נשימות ותנועות בצורות ריקודיות. בדרך כלל, המעברים בין תנוחה לתנוחה מהירים והדבר הופך אותה לפופולרית ואהודה במיוחד בקרב רבים, לרבות מי שהתעניינה ביוגה לנשים והיכולות המרשימות שלה לחיזוק הגוף והורדה במשקל.

גם גברים לא מוותרים על היוגה

על אף השמועה כי יוגה נועדה לנשים בלבד, מעניין יהיה לגלות כי במקורה היא החלה כמענה לגברים אשר נועד לשפר את יציבתם וגמישותם כמו גם למקד את המחשבה גם בימים עמוסים במיוחד. יוגה לגברים כיום היא פופולרית מאוד ורבים מתעניינים בה.

בוחרים בתרגול המתאים לכם ביותר

לסיכום, חשוב לבחור בסגנון היוגה אשר עתיד לספק בעבורכם את המענה המתאים לצרכים שלכם, בין אם הרזיה, חיזוק השרירים, שיפור יציבה או פשוט כמה רגעים של שקט ושלווה. סטודיו פנימה מקיים שיעורי מחול ויוגה ומזמים אתכם להכיר את יסודותיהם. הסטודיו מקיים שיעורים משולבים לגברים ונשים וגם שיעורים העומדים בנפרד. הסטודיו הוקם בירושלים לפני יותר מעשור ופותח את שעריו לכל אדם שמעוניין בשיעורי יוגה, תנועה ומחול. להרשמה התקשרו 072-2513336.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here