רגעים קטנים של אושר

0
3162
רגעים קטנים של אושר

שגרת החיים רוויה במתחים, לחצים וחרדות המותירות חותם על גופינו ונפשנו. המשכנתא, המציאות הכלכלית, דאגה ליקירנו, לחץ להצליח, הלחץ להתקדם, להתפתח ולשגשג, הלחץ לרצות את עצמנו במקביל לריצוי האהובים לנו הן רק דוגמאות מובחרות על קצה מהמזלג מרשימה ענפה מאוד של סיבות לסטרס ומתח. ובעידן כזה, שבו אנו כה עסוקים במרוץ החיים, אנו שוכחים לעיתים קרובות את העובדה שהדרך והמסע חשובים לא פחות מהיעד, את הצורך בלהירגע, לעצור הכל ולצלול פנימה לזמן איכות של שקט, שלווה ומרגוע.

על פילוסופיית היוגה

לא בכדי תל אביב נחשבת למרכז הארץ. זו מהווה מרכז תרבותי, רוחני, כלכלי, אקדמי ועסקי משגשג, סואן ומתקדם. נראה שבתל אביב החיים רצים על הילוך גבוה ומהיר והעצירות היחידות המתבצעות בה הן לצורך חיפוש חנייה. ולכן, תרגול יוגה בתל אביב נהייה למבוקש במיוחד. דווקא במציאות כה סואנת, רועשת ומלחיצה, מתבקש לעצור הכל כדי לקבל קצת איזון ופרספקטיבה שונות. אך ראשית, חשוב להבין מהי יוגה. מדובר בפילוסופיה רוחנית שמקורותיה פותחו מתוך הדת ההינדית, הנפוצה בארצות המזרח. מתוך הפילוסופיה הזו התפתח האימון הגופני-הרוחני הרווח ונפוץ בארצות המערב. הפילוסופיה היוגית דוגלת במצב רוחני עמוק שבו העצמי הרוחני, המודעות והגוף מגיעים לכדי איזון. כך למשל, נמנעים מגירויים חיצוניים ומסיתים את כל תשומת הלב פנימה. האימון היוגי תורם רבות הן לנפש והן לגוף כמכלול. באימון היוגה, שמים דגש על רוגע, שלווה ואיזון וכן בהרפיית הגוף ובחיזוקו, בפיתוח גמישות ועוד.

על פילאטיס, מכשירים ומה שביניהם

אימוני פילאטיס מכשירים מהווים אימון גופני אהוב ומוכר לא פחות מהיוגה. שיטת אימון זו נועדה כדי לשפר את תפקודו של הגוף, שיפור היציבה ותרגול הפעלת השרירים. שיטת האימון מסייעת לחיזוק שרירי הגוף באופן הדרגתי תוך הפחתת האפשרות להזיק לגוף. מדובר באימון נפלא המתבצע באווירה אינטימית, רגועה ונעימה תוך שימוש במכשירי פילאטיס שונים.

יוגה פראנה – הבית שלכם לתרגול יוגה

סטודיו פראנה יוגה מהווה מקום חמים, ביתי ואינטימי שבו כל מתרגלי היוגה, מתחילים, מתקדמים וותיקים כאחד, יכולים להעמיק ולתרגל את היוגה במגוון סגנונות שונים הנעשים תחת קורת גג אחת. בסטודיו תוכלו למצוא סדנאות יוגה, שיעורים ומפגשי העשרה. המסע הרוחני שלכם מתחיל בסטודיו פראנה. להרשמה התקשרו 1-700-507-074.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here