יוגה – עוזרת לשמור על הגזרה

0
2923

עד לא מזמן, הודו הייתה ידועה כאומה של נחשים ופילים, אך כעת העולם מכיר אותה כמדינה בה הומצאה "יוגה". יוגה הפכה לצורת ההתעמלות הפופולרית ביותר בעולם כולו, שינתה את מסלול החיים של רבים וצוברת פופולריות בכל פינה בעולם. יוגה עוצבה כצורת התעמלות בה מתח מופג על ידי תנוחות ונשימות ומדיטציה ידועה כצורה טהורה בחיפוש אחר רוחניות ואוכל לנשמה. נדרשו שנים של מחקר, אימונים וידע על מנת שיוגה תהפוך להיות הדרך הטובה ביותר להתאמן על החיבור בין הרוח הנפש והגוף.

באופן מילולי יוגה משמעותה איחוד, במונחים יותר רוחניים המשמעות היא חיבור בין הגוף לנשמה. בכל שנה, אלפי תיירים נמשכים אל התרבות ההודית ואל שורשיה.

יוגה לוקחת אותך לכיוון סגנון חיים בריא יותר. יוגה שונה מכל שכיבות הסמיכה הנורמליות שרובינו עושים. מדיטציה מתמקדת בריכוז תוך כדי ביצוע תנוחות שונות. לכן, יש ליוגה השפעה מחלימה גם על המוח וגם על הגוף. תנוחות היוגה לא רק הופכות את הגוף חזק יותר ורזה יותר אך גם משפרות גמישות. יוגה מתבררת כפיתרון למכלול בעיות כמו דלקות פרקים, בעיות קיבה ובתקופה האחרונה אף להתמודדות עם סרטן. יוגה אף משפרת ריכוז ועוזרת בהשלת משקל באופן טבעי. החלק הטוב ביותר היא שיוגה לא משאירה שום השפעות גם אם הפסקנו לעסוק בה.

בתקופה זו, בה עבודה היא עיקר חיינו ואנו לא מקדישים שום זמן לסגנון חיים בריא, סגנון חיים עם יוגה שומר על הגזרה וגם מפיג מתחים. תרגילי נשימה, מדיטציה עוזרים לדחוק הצידה בעיות יומיומיות. לכן, רק הוסיפו מעט יוגה לחייכם וראו כיצד היא יכולה לשנות אותם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here