תרגילי יוגה לטיפול בבעיות אכילה

0
3130

תרגילי יוגה עשויים למנוע או להתגבר על בעיות אכילה. ישנן צורות שונות של הפרעות אכילה, המשפיעות על יותר מ – 10 מיליון נשים ועל יותר ממיליון גברים. מחלות האכילה הנפוצות ביותר מיוצגות על ידי האנורקסיה ובולימיה.

הגורמים הקשורים לבעיות אכילה נבדקו לאחרונה ואושרו כרפואיות בלבד, דבר בו חשדו כאחראי למצבים כאלה. הפרעות אכילה הן מחלות מורכבות וכרוניות אשר נגרמות בעקבות מצב ביולוגי או נפשי.

הגדילו את רמת הביטחון העצמי שלכם על ידי שימוש בתרגילי יוגה

תרגילי יוגה מגוונים יעזרו לכם להעלות את הביטחון העצמי שלכם ולעודד גישה ומבט חיובי על גופכם. תרגילי היוגה תוך כדי השמדת השיפוט העצמי וביסוס של מערכת יחסים חזקה בין המוח לגוף עשויים לעזור למתרגל בהרחקה של מחשבות שליליות. תרגול יוגה באופן קבוע מביא לשיפור הבריאות הכללית של הגוף על ידי נתינת ההזדמנות לגוף לעמוד כנגד מחלות כמו אנורקסיה, אשר משפיעה על רמת האנרגיה של הגוף, מפחיתה את צפיפות העצם ויוצרת מחשבות שליליות.

מערכת היוגה מקטלגת הפרעות אכילה כקשורות למצב הצ'קרה ומציעה מגוון תנוחות היכולות לאזן זאת. תנוחות המבוצעות על הקרקע יכולות להגדיל כוח ואומץ. תשומת לב שניתנן לנשימות ולרגשות הפנימיים, תספק תחושת רוגע ומודעות פנימית גבוהה. מצבכם החדש ייתן לכם נקודת מבט חדשה על דברים מסוימים וכך תוכלו לפתור בעיות איתן התמודדתם בעבר.

רק בעת מודעות למחלה ולאחר פיתוח רצון להתגבר עליה, נגיע למצב בו ניתן להתגבר על השפעת האנורקסיה והבולימיה. הכרה מוקדמת של תרגילי היוגה יכולה לעורר בחולה מודעות מוגברת לבעיה. אך, תרגילי היוגה הללו משומשים בתהליך ההחלמה מהמחלה. רוב האנורקסיות עוברות שלב דחייה, דבר המחמיר את מצבם הנפשי עוד יותר. תרגילי יוגה מעולים בלמנוע את הבעיה, כאשר הרגשות השליליים עדיין מעטים וקל יותר להתמודד עימם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here