הגוף שלכם דורש שיקום ובנייה מחדש

0
347
קרדיט - Canva

בכל יום אפשר לשפר את מצב הגוף על ידי התחלה חדשה והכוונה בעיקר לבניית תכנית אימונים שיכולה לשקם את הגוף מפציעות עבר ולבנות אותו מחדש נכון יותר, עם מאסת שריר שעובדת למענכם ומשפרת כל יכולת גופנית, עם הגברת הגמישות והקואורדינציה ועם שיפור מצב הרוח הודות למוח שמפריש את האנדורפינים הנהדרים לאחר כל אימון. שיקום פציעות ספורט מחייב עבודה זהירה ובנייה של רקמות שרירים ורקמות גידים בצורה הדרגתית ואחת השיטות לעשות זאת היא על ידי הפולסים החשמליים שמשתמשים בהם באימון EMS – EMS –  Electrical Muscle Stimulation – שמיועד לגירוי השרירים. בשיטה זו מתאמנים פעם בשבוע עם אלקטרודות ששולחות גירוי חשמלי ובכך מצליחות לגרות גם את ריפוי הרקמות מסביב לשריר ולשקם אותן יחד עם בניית שרירים שמגיבים בכיווץ המתבקש, כמו אימון רגיל. אודליה כהן היא מאמנת מוסמכת שעובדת אתכם בשיטה זאת כדי לשקם את הגוף ולעזור לכם לבנות אותו מחדש ולגלות את יכולותיו המשופרות.

הרזיה וחיטוב כתוצאה טבעית מאימון

בניגוד למה שחושבים, אימונים אירוביים לא מחטבים את הגוף ולא מעצבים אותו, אם כי הם בהחלט משפרים סבולת לב ריאה וגמישות ותנועה וגם מעניקים לכם את ההזמנות שלחרר לחצים ומתח ובזה משפרים מצב רוח. את השריפה האמיתית של הקלוריות עושים השרירים שנבנים באימוני כוח והם אלה שמגיבים לאימון זה בבניית מאסה שמשנה את מראה הגוף לטובה. את המראה של עיצוב וחיטוב הגוף מקבלים על ידי בניית השרירים בתכנית אימונים מסודרת שבונה את הכוח בצורה הדרגתית על ידי הגדלת המשקלים שאתם עובדים במשקולות או במתקנים דומים ולאט לאט הגוף מתעצב סביב מערכת השרירים שנבנית מחדש. זהו המראה החטוב והמיוחל של כל מי שמתאמן, בין אם זה גבר או אישה, בהתאם לגנטיקה ולמבנה הגוף שלו.

יציבה טובה יותר

כשאנחנו חזקים יותר וליבת הגוף שלנו מוצקה ובנויה בעיקר מרקמת שריר אנחנו מתפקדים טוב יותר בהרבה. חיזוק שרירי הליבה על ידי תרגילי כוח והתנגדות עוזר לכל התפקודים של הגוף כמו שיווי משקל מצוין, יציבה טובה, היעלמות כאבי גב וכאבי מפרקים בגלל חיזוק השרירים והרקמות ובהחלט גם הודות לגמישות טובה יותר. וכל היתרונות האלה נוספים למראה החדש שלנו שהוא צר היקפים יותר הודות להתכנסות השרירים סביב הליבה. המראה והיכולות החדשות הם התוצאה הטובה והברוכה של אימונים שמקפידים עליהם בהתמדה, שהמאמנת אודליה כהן מציעה לכם לפי מצבכם ויכולותיכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here