קורס צלילה זה הדבר הבא

0
2566

כל אחד מאתנו מחפש את הספורט שיתרום לגוף ולנפש, הספורט שיתחבר אליו יותר מכול ויקפיד לבצע באופן קבוע. אך לפעמים אנחנו דווקא אוהבים לשבור את השגרה ולהשתתף בספורט מרתק ואתגרי שיעיף את שיערות ראשנו ויגרום לרטט מהנה ומפחיד בגופנו. אבל ישנם אנשים שאוהבים את האתגר, אך עדיין מעוניינים לקחת את הדברים לאט. וכאן נכנס לתמונה קורס צלילה.

קורס צלילה – כל היתרונות

ישראלים רבים עוברים מדיי שנה קורס צלילה באילת ובשאר חלקי הארץ הקרובים אל הים. אם אתם מתלבטים בין קורס צלילה לספורט אתגרי אחר, אלא כמה יתרונות שתוכלו להפיק מספורט ייחודי זה:

  • משלב ספורט וים – אם נמאס לכם להתאמן ולעשות שרירים בין ארבעת קירותיו של חדר הכושר, תוכלו בהחלט לצאת אל הטבע ולצלול. הצלילה תאפשר לכם להכיר את הים מקרוב ולהיחשף לשוניות אלמוגים ובעלי חיים שאפשר לראות רק מתחת למים.
  • ספורט איטי – אף על פי שמדובר בספורט מאתגר למדיי, הצלילה היא ספורט איטי. אתם נעים לכם בנחת בתוך המים כשציוד הצלילה מחובר אליכם, אתם שוחים אט אט בין האלמוגים.
  • מתאים גם לבעלי מוגבלויות – מכיוון שמדובר בספורט שכולו מים, הוא מתאים גם לאנשים המתניידים באמצעות כיסא גלגלים.
  • כמו להרים משקולות – מיכל החמצן שיש להעביר ממקום למקום מכניס אתכם מהר מאוד לכושר, כך שאחרי שתסחבו אותו מהחוף אל הים ובחזרה, תוכלו להרים חפצים כבדים כמו תיקים ומזוודות.
  • לדעת לנשום – אחת המיומנויות החשובות יותר שלומדים במהלך קורס צלילה היא לנשום מתחת למים באמצעות מכשירים מיוחדים. ברגע שמתרגלים לנשום, השמים הם הגבול. ואולי קרקעית הים?
  • להתגבר על הפחד – אנשים רבים פוחדים להכניס את הראש אל תוך המים או לצלול לעומק של 30 מטרים. הצלילה מנטרלת את הבעיה ומסייעת להם להתגבר על החששות.

כוכב ראשון וכוכב שני

כאשר עוברים קורס צלילה, קיימת אפשרות לקבל שני כוכב. במסגרת הכוכב הראשון מלמדים את כל טכניקות הצלילה, לומדים לנשום מתחת למים, מכירים את טבלאות הדקומפרסיה ואת הסכנות שבצלילה. הכוכב השני מתייחס יותר לניווט במהלך הצלילה ולצלילה עצמה כספורט מהנה ומרהיב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here