כושר בישיבה ומשחקי חברה לגיל השלישי – הפעילות המושלמת להעברת הבידוד

0
2428
כושר בישיבה ומשחקי חברה לגיל השלישי – הפעילות המושלמת להעברת הבידוד
מקור pixabay

זה לא סוד כי בידוד הוא מצב לא הכי סימפטי לגיל השלישי. באמצעות פתרונות לפעילות להפגת השגרה, ניתן להעביר את הבידוד בנעימים ולהפוך אותו לחוויה מכוננת: אנשי הגיל השלישי יוכלו להכיר טוב יותר את עצמם כמבודדים ולשתף בחוויות את חבריהם וחברותיהם למוסד הסיעודי, לבית האבות או לבניין המגורים. במאמר זה נספק 2 סוגי פתרונות, פיתוח הכושר הגופני ומשחקי חברה בהם ניתן לשחק לבד או בקבוצות.

פתרונות כושר לגיל השלישי

פתרונות הכושר לגיל השלישי מבוססים על ישיבה, מטבע הדברים. בגיל מבוגר, רוב הפעילות הארובית נעשית בישיבה. זה גם מתאים לרמת הקושי הנדרשת לאדם המבוגר וגם משיג את המטרה לפתח את גופו ולהמריץ את האנרגיה שלו, לעשות אותו אדם פחות עייף והרבה יותר מאושר. ניתן לרכוש כל מיני סוגי מכשירים לגוף האדם המבוגר, החל מאופני כושר, ועד מכשירים לחיזוק ופיתוח האצבעות בכפות הידיים. ניתן גם לרכוש מקלות עיסוי, כדור פיזיו, כדור עיסוי קוצים (מגומי), טבעות פילטיס ורצועות גומי לביצוע מתיחות. כלים ומכשירים אלה מסייעים מאד לפיתוח הכושר והאנרגיה והופכים את האדם הקשיש לו אתם דואגים להרבה יותר מאושר ושמח בחלקו ביחס להווה: נסו ותיווכחו!

פתרונות משחקי חברה ומשחקי יחיד לגיל השלישי

משחקי הגיל השלישי מבוססים על זיכרון, חשיבה, בינגו, דומינו, קלפים, ערכה לפיתוח מוטוריקה עדינה, ועוד. המשחקים לא רק יחזירו את האדם הקשיש שלכם לגיל הילדות אלא יאפשרו לו לחוות את חווייתם, הפעם מהזווית של אדם מבוגר בישורת השלישית של חייו. משחקי החברה הללו לא ישאירו אצלו רגע דל: לא כשהוא משחק לבד, ולא כאשר הוא ספון עם חבריו כשהם מגנים על עצמם עם מסכות הקורונה. אחד האתגרים הקשים ביותר עבור הקשיש הוא הפגת הבדידות ועם משחקי חברה הוא ללא ספק מחזיר לעצמו כמה מנקודות האור שבהעלמתה.

רכישה – בחנות ייעודית למוצרים למבוגרים

את רכישת המוצרים אנו ממליצים להסדיר אך ורק בחנות מומחים עבור אביזרים ותשתיות למבוגרים. שם, תוכלו למצוא ערכות מקוריות למבוגרים, ולא משחקי ילדים שהוסבו כמשחקי מבוגרים או מכשירי כושר לדור הצעיר. בחנות זו יודעים בדיוק מהם הצרכים של המבוגרים ופועלים כדי לספק לכם את המכשירים והמשחקים שהם בדיוק צריכים בשביל הפעילות שלהם. בואו לצלול לתוך ים של אפשרויות ולהכיר לקשישים שלכם עולם שלם של משחקים ופתרונות כושר אטרקטיביים. כאשר הם עושים כושר או משחקים במשחקים האהובים – הם לבטח ירגישו פחות בודדים והרבה יותר רצויים מאשר במצב הנוכחי. בואו לעשות אותם מאושרים בימי הבידוד ולהבטיח להם פתרונות עיסוק ופיתוח מן המעלה הראשונה אשר יאפשרו להם גם ליהנות וגם לצרוך פעילות בריאה והכרחית. עם פתרונות הכושר והפנאי המוצעים כאן לקשישים הם יתחילו להתבונן על ימי הבידוד באור חיובי יותר ויסייעו לכם ולעצמם לצלוח תקופה זו ללא מצב רוח עכור.

לייעוץ, הכוונה והזמנות אתם מוזמנים להכנס לאתר בכתובת https://www.thirdage.co.il או ליצור איתנו קשר טלפוני במספר 054-6963056

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here