אביזרי חובה לכל רוכב באופנוע שטח

0
1655
קרדיט https://ofnocenter.co.il

רכיבת שטח מבטיחה חוויה בלתי נשכחת, ועבור רבים מרוכבי האופנוע מדובר בהרפתקה של ממש. אלא שעם היציאה אל השטח ברור לחלוטין שיש כמה אביזרים שממש אי אפשר בלעדיהם. הם יגנו עליכם, ישדרגו את הרכיבה ויאפשרו לכם ליהנות יותר מכל רגע בדרכים.

המצרך הבסיסי ביותר: קסדה

בין אם אתם יוצאים לרכיבה פשוטה בדרך לעבודה, מטיילים בדרך לחופשה עם החבר'ה או מתכננים לדהור בשבילי ישראל, הקסדה היא אביזר חובה. במקרה של נפילה הקסדה היא זו שתגן על הראש ותצמצם משמעותית נזקים. לכן כדאי לוודא שהיא איכותית וחזקה מאוד, וכמובן שהיא נוחה ויציבה על הראש. כך תוכלו לרכב בראש שקט יותר, ובעיקר בטוח הרבה יותר.

רכיבה נעימה: ביגוד שטח

אחרי שבחרתם את הקסדה המתאימה ביותר, הגיע הזמן לדאוג גם לשאר חלקי הגוף. בשלב ראשון בחרו לעצמכם ביגוד רכיבת שטח, בין אם תעדיפו חליפה של חלק אחד או דווקא חליפת שני חלקים. כך או כך הנוחות היא קריטית, בוודאי כאשר אתם יוצאים למסע בדרכים, תחת כיפת השמים. חליפות איכותיות של המותגים המובילים יבטיחו לכם חוויית רכיבה אחרת, עם בד אוורירי ונושם.

הגנה על העיניים: משקפי אבק

בשטח אתם חשופים לאבק הרבה יותר, ועם הגנה מתאימה לעיניים תוכלו להתגונן גם מפני החול והלכלוך שמתעופפים לכל עבר. אם כן, ברשימת הציוד כדאי שיופיעו גם משקפי אבק. הם ישדרגו את הסטייל שלכם בקלות אבל חשוב מכך, הם ינעימו את הרכיבה בכל תנאי שטח, מורכבים ככל שיהיו.

שומרים על הידיים: כפפות שטח

על אף שנדמה שהקיץ הישראלי חם מדי, ומכאן שהכפפות אולי מיותרות, האמת היא שלאמצעי ההגנה הזה אין כל קשר למזג האוויר. למעשה, המטרה האמיתית של הכפפות לאופנוע היא לעטוף את כפות הידיים גם במהלך הרכיבה וגם בעת הנפילה, ובחורף הן מספקות גם חימום משמעותי. במילים אחרות, זה באמת לא משנה אם אתם רוכבים בימים החמים של השנה או בסערה, הכפפות הן מצרך שממש לא כדאי לוותר עליו, בכביש ובוודאי כשאתם יוצאים אל השטח.

רשת אופנוסנטר אביזרים לאופנועים וציוד לאופנועים מציעים מגוון רחב של כפפות לאופנוע: כפפות חורף לאופנוע, כפפות קיץ לאופנוע, כפפות לאופנוע נשים, כפפות עור אופנוע, כפפות אופנוע שטח וכפפנוע. לפרטים התקשרו אלינו בטלפון מספר: 0549793930 ואנו נשמח לסייע. תוכלו גם לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://ofnocenter.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here