רשת JD ספורט פותחת 50 סניפים בישראל

0
2915
מגזין ספורט
קרדיט PIXABAY

הכירו את רשת הספורט המצליחה שצפויה לעורר מהפיכה של ממש בעולם אופנת הספורט בישראל: חברת ציוד ואופנת הספורט "JD Sport" היא חברה בריטית בינלאומית ענקית ומובילה בתחומה. סניפי הרשת שבלונדון, ברחוב אוקספורד, וזה שבמנהטן, בטיימס סקוור, הם הסניפים הבולטים ביותר שלה, לצד מאות חנויות נוספות בכל העולם (סך הכל 690). ענף הספורט תפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, ובעיקר בעקבות הקורונה, מה שהוביל להצלחה רבה עוד יותר של ענקית הספורט הזו ולביקוש עצום בכל העולם של מוצרי ספורט שונים, כולל בישראל. בקרוב מאד פותחת הרשת את סניפיה גם כאן, אצלנו, ולחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית קניות מסוג אחר.

ברוכים הבאים לישראל – עשרות סניפים חדשים בארץ

JD ספורט, לאור הצלחתה המסחררת בעולם, הגיעה גם אלינו, לישראל, והיא צפויה לפתוח בין 40 ל-50 סניפים בערים שונות בכל רחבי הארץ. לרשת הזו מותגים נחשבים וחזקים, מותגי ספורט בינלאומיים בעלי ביקוש עצום, כולל אדידס, נייקי, פומה, ניו בלאנס, אנדר ארמור, Thre North Face ועוד, וכן ברשותה מותגים משל עצמה, הידועים גם הם באיכות הגבוהה שלהם וגם במידת הפופולאריות שלהם. הצרכן הישראלי אוהב לעשות ספורט, לראות ספורט וגם לדבר על ספורט, ובהתחשב בכך שאין רשתות רבות בארץ, המתמקדות אך ורק בעולם העשיר הזה, הרי שמתבקש לפתוח גם אצלנו, רשת גדולה, חזקה ומצליחה כל כך כמו JD Sport העולמית.

ענקית הרשתות משתלבת גם אצלנו

אמנם ישראל היא "טיפה בים" אך כל הצלחה כזו של הרשת עצמה, וגם במדינות קטנות כמו ישראל, היא חלק מהצלחה מסחררת גדולה בהרבה ודרך להמשיך להתפתח, לגדול ולהציע לצרכנים את הטוב ביותר. הרשת הבריטית המוכרת הזו מכונה ענקית ספורט בינלאומית ולא בכדי. היא מגיעה למחזור שנתי עסקי של כ-5 מיליארד ליש"ט והחנויות שלה מופעלות באירופה, באסיה, בארה"ב וגם באוסטרליה הרחוקה. בכל שנה מצליחה הרשת לגדול ולהצליח יותר משנים קודמות וגם בשנתיים החולפות, שנות הקורונה, ידעה הרשת הצלחה כבירה. הביקוש הרב לבגדי הספורט בישראל ולהצלחה כבירה של בגדים ספורטיביים אלה בעולם האופנה, מדובר בהזדמנות כלכלית נוספת של הרשת המצליחה, להטביע את חותמה.

מאחורי הקלעים של הגעת הרשת אלינו

אז, כאמור, JD Sport, תגיע אלינו בקרוב ותפתח עשרות סניפים בכל הארץ, כולל חנות אונליין שתאפשר לצרכנים לבצע את רכישותיהם בלחיצת כפתור אחת. את הזיכיון להפעיל את הרשת המצליחה הזו קיבל גדעון מוליוב, שהינו מבעלי אדידס ישראל ויבואנית מוצרי הספורט – MGS. מוליוב רואה בכך הזדמנות עסקית גדולה במיוחד ודרך לחשוף את הצרכנים הישראלים לאיכות גבוהה של מוצרי ספורט ברמות שונות. גודלן הממוצע של חנויות רשת זו יעמוד על בין 400 מ"ר ל-800 מ"ר, כאשר חנויות הדגל בירושלים ובראשון לציון הן חנויות גדולות בהרבה, בשטח של 1,200 מ"ר. מרבית החנויות של JD Sport תמוקמנה במרכזי קניות פתוחים וגם בקניונים, היכן שמסתובב לא מעט מהקהל הפוטנציאלי שלה.

לסיכום

הצטרפותה של הרשת החדשה JD Sport אל השוק הישראלי הוא דרך נפלאה לחשוף, כאמור, את הצרכנים למותגים נוספים, כולל המותג שלה עצמה. במקביל, זוהי גם דרך לעודד את התחרות המקומית וליצור ביקוש רב יותר למותגי הספורט עצמם. אמנם, קשה עדיין לראות כיצד פתיחת סניפי הרשת בישראל תשפיע על המחירים, אך ברור לכולנו שזה ישפיע ונוכל לראות כבר מקרוב, וכפי שקורה בתחומים אחרים, ירידה במחיר ומבצעים אטרקטיביים רבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here