זה רק ספורט… אתר האון ליין "אהבה קטנה" משיק: "פחית כושר" מעוצבת בהתאמה אישית ובתוכה גומיית כושר אישית.

0
1624

אתר האון ליין "אהבה קטנה" – המוביל בישראל במגוון מתנות עם הדפסים באמירה אישית, משיק: "פחית כושר" מעוצבת במגוון הדפסים ייחודיים, עם שם ואמירה בהתאמה אישית לבחירה, ובתוכה גומיית אימון מקצועית לחיזוק השרירים בגוף.

את הפעילות  לחיזוק, עיצוב וחיטוב שרירי הגוף, ניתן לבצע  באמצעות גומיית הכושר בפארק או בבית ללא ידע קודם. 

פחית הכושר מגיעה במידות: 8.5 X 11.5 ס"מ עם תווית מעוצבת בהתאמה אישית ומודפסת על ויניל איכותי ועמיד, בתוספת הוראות לשלושה תרגילי חימום, כדי שתדעו מאיפה להתחיל ופותחן מובנה לשימוש חד פעמי. גומיית האימון עשויה מלטקס איכותי נוח לשימוש במידות: 124X15 ס"מ .

מצ"ב 3 הצעות לתרגילים: 1. כשהגומיה מחוברת לעצם קשיח נמוך, נשב מולה כאשר הידיים ישרות לפנים ברוחב הכתפיים ורגלים כפופות וברוחב האגן, ואז נטה את הגב לאחור כשבית החזה פתוח ובתנועת חתירה כשהמרפק רחוק מהגוף נמשוך את ידיות הגומייה אלינו – עובד על שריר הכתף האחורי ושריר היד הקדמי. 2. יש לשכב עם הגב כשהעצם הקשיח מאחורינו נאחוז את ידיות הגומיה כשהמרפקים ישרים והגומיה נמצאת מעל העיניים ואז יש למשוך את הגומיה לאזור האגן – עובד על שריר הגב. 3. יש לשכב על הגב כמו תרגיל מס' 2 אבל  נכפוף את המרפקים לאחור -שהגומיה תהיה באזור המצח מכאן וז ניישר את המרפקים – תרגיל זה עובד על שריר היד האחורי.
המחיר: 66 ₪ . 

אתר האון ליין "אהבה קטנה"  (ahavaktana.co.il).  מציע, משלוח עד הבית  עד 8 ימי עסקים. ברכישה מעל 199 ₪ המשלוח חינם. 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here