הסוס שעוזר לכם להיכנס לכושר

0
3609

לכל אחד מאתנו יש רגע כזה בחיים שבו הוא מרגיש שהוא לא בכושר. זה מתחיל מהקושי לעלות במדרגות ונגמר בחוסר היכולת להשיג את האוטובוס בשעות הבוקר. כעת אתם מבינים שלא יעזור דבר ואתם צריכים להפסיק לרבוץ על הספה ולעשות עם עצמכם משהו. אך מה לעשות שחדר כושר לא בדיוק מדבר אליכם, כי אינכם רואים את עצמכם מרימים משקולות בתוך חדר סגור. אתם מעוניינים יותר לצאת אל האוויר הפתוח ולהתחבר אל הטבע. ובכן, לנו יש פתרון טוב עבורכם – התחילו לרכוב על סוסים.

כל היתרונות שברכיבה

הסוס הוא חיה מיוחדת שכובשת את כל מי שעובד עמה. יש אנשים שאינם מסוגלים לוותר על רכיבה ולו יום אחד, ואחרים מבקרים בחוות הסוסים דרך קבע. עבור העירוניים שבינינו, אלה כמה סיבות טובות לרכוב על סוסים:

  • אמרו לכם שאתם לא יציבים – רכיבה על סוסים מסייעת לשפר את היציבה שלכם, שכן הסוד ברכיבה הוא שמירה על יציבות.
  • מחזקת את שרירי הרגליים – לאחר כמה רכיבות ממושכות תרגישו ששרירי הרגליים שלכם חזקים ועמידים יותר, וכי אתם יכולים לגמוע מרחקים ארוכים יותר. הסוס מצדו אינו נותן לכם לנוח. במהלך טרוט, למשל, עליכם לקום ולשבת על האוכף באופן תדיר, כך ששרירי הרגליים יהפכו לחזקים בין אם תרצו בכך ובין אם לא.
  • מרזים על הדרך – כאמור, רכיבה על סוסים היא פעילות גופנית לכל דבר ועניין שלאחריה אתם מזיעים, כך שלאחר רכיבה טובה תצליחו להוריד כמה קלוריות.

סוס לגוף ולנפש

לא זו בלבד שהסוס מסייע לכם לשמור על כושר, הוא גם תורם רבות לנפש שלכם. אחד הנושאים המשמעותיים ביותר שעליו עובדים במהלך הרכיבה הוא שיפור הביטחון העצמי. כל פעילות גופנית יכולה לשפר את הביטחון העצמי שלנו, אבל הסוס עושה זאת בחן רב. כאשר אתם רוכבים על הסוס, נוצר ביניכם קשר טוב. אט אט אתם לומדים לסנכרן את תנועותיכם עם החיה המופלאה, והשאר היסטוריה. מעבר לכך, רכיבה על סוסים מספקת פעילות ענפה ומסייעת להתגבר על קשיים כמו פרידה מבן זוג, פיטורים ממקום העבודה, כישלון אישי ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here