המותג הבינלאומי CEP משיק גרבי ספורט לקיץ 2021 בגרסת אולטרה לייט המותאמת לאקלים הישראלי

0
2090
צילום: יחצ CEP

לאחר ההשקה המוצלחת של גרבי ספורט קומפרשן מבית המותג הבינלאומי CEP, חברת דין דיאגנוסטיקה מרחיבה לקיץ 2021 את קולקציית גרבי הספורט של המותג ותחל לשווק גרבי ספורט קומפרשן וכמו כן שרוולי קומפרשן בגרסת אולטרה לייט המותאמת לאקלים הישראלי.

גרבי ספורט אולטרה לייט הם דקים במיוחד, קלים במשקל ועשויים מאריג דק ונושם המבטיח נידוף איכותי השומר על כפות רגליים קרירות ויבשות. הודות לגזרה הייחודית של הגרביים, הם נשארים מהודקים לאזור כף הרגל לאורך כל האימון ובכך מעניקים תחושת לחץ ממוקדת ועוצמתית יותר. הגרביים זמינים בגבהים שונים – החל מגרביים בגובה הקרסול ועד לגובה ברך.

שרוולי הקומפרשן יוצרים תחושת עיטוף של אזור השוקיים ומפעילים לחץ ממוקד ואחיד לאורך כל האימון. בכך, השרוולים תורמים לקוארדינציה משופרת, מפחיתים תשישות שרירים, מעניקים יציבות מרבית ומסייעים במניעת פציעות. השרוולים עשויים מבד נושם, קל ודק במיוחד המסייע ביצירת אפקט קירור נעים גם בימים חמים.

השרוולים זמינים בצבעים שחור, כחול, ורוד ואפור ומתאימים לגברים ונשים כאחד.

מחירים לצרכן:

גרביים: 86 ₪ – 251 ₪ (תלוי בגובה הגרב)

שרוולים: 159 ₪

את המוצרים ניתן להשיג בחנות אונליין של דין סטור:

http://dynstore.co/p-cep

CEP הינו מותג ביגוד ספורט לייף סטייל של יצרן גרמני ותיק ומוביל בתחום המשלב אופנה, טרנד, צבעוניות עם טכנולוגיות אריגה מתקדמות אשר הופכות את הבגד למשפר ביצועים בזמן האימון מבלי להתפשר על נוחות, נוכחות ואיכות.

צילום: יחצ CEP

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here