כיום, רוב בני האדם סובלים מכאבי גב. הגורמים לבעיה שונים אך נמצא כי תרגילי יוגה יכולים לשמש כפתרון יעיל לבעיה. יוגה מכילה תנועות גופניות וגם משלבת כוח נפשי כאשר היא שמה דגש על פוקוס מנטלי.

גבך הוא החלק הכי יסודי בגופך והוא חלק רגיש עם מבנה של עצבים, עצמות, גידים ושרירים. לכן, כל פגיעה בגב מכאיבה ביותר. לעיתים, כאבי הגב מובילים לשיתוק או לנכות.

כאבי הגב קשורים לעבודה והם פוגעים בגברים ונשים בכל הגילאים.

אנשים יכולים להשתחרר מכאב גב בתקופה קצרה, אך לפעמים הכאב עלול להפוך כרוני. כאבי הגב אלו עלולים להופיע בצורת נקע, מתיחה של השריר, פריצת דיסק, עקמת, אוֹסְטֵאוֹפּוֹרוֹזִיס או דלקות בפרקים או בעצמות.

התאמנו בטכניקות יוגה על מנת לשחרר כאב גב

ישנם הרבה דברים שביכולתך לעשות על מנת להקל על הכאב. יוגה לכאבי גב היא אחת מהם. אנשים אשר סובלים מכאבי גב תמיד יחשבו שתרגילי יוגה הם בלתי אפשריים. הם אפילו נראים כואבים למישהו עם גב כואב. הדבר הטוב הוא שהתרגילים האלה בהחלט ברי ביצוע ושהם יכולים להקל על אדם הסובל מכאבי גב.

מומלץ להתייעץ עם רופא לפני התחלת כל פעילות ספורטיבית חדשה. וודא שכאב הגב שלך הוא לא בעיה רצינית. לאחר קבלת האישור מהרופא, התחל לעסוק ביוגה.

זכור שהטכניקות החדשות שאתה עושה, תפקידם לשפר את כאב הגב ולא להחמירו. יידע את מורה היוגה שלך על בעייתך, על מנת שיתאים לך תנוחות מסוימות במידה והן מסובכות מדי לאדם עם כאבי גב. השתדל לעסוק ביוגה על בסיס קבוע מרגע שהתחלת.

דברים מהם להיזהר על מנת להימנע מכאב גב

גבך יכול להישאר בריא וחזק על ידי תרגול של תרגילי יוגה לכאבי גב. חזור על תנועות אלה גם כאשר אינך מרגיש כאבי גב – שמירה על בריאות גבך היא הדרך הטובה למנוע פגיעות בגב התחתון.

טיפול עצמי בלבד אינו יכול לעזור לך בהתמודדות והקלה על כאב הגב, הוא רק יכול לעזור למנוע אותו. לדוגמא, כאשר אתה מרים חפץ כבד, לעולם אל תרים חפץ שיותר מדי כבד בשבילך. הרם על ידי כיפוף רגלייך ולא גבך. שמור על האובייקט קרוב לגופך וחלק את משקלו בין חלקיי גופך. לעולם אל תסובב את גופך בעת הרמה.

עלייך לחזור על התנועות על בסיס קבוע וכן לעסוק בפעילות קלה כמו הליכה, שחייה יומית לשיפור החוזק והגמישות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here